شهدای روستای گلیرد

شهدای روستای گلیرد

این سایت به عشق شهدای محل ساخته شده .امیدوار هستم که از این سایت خوشتون بیاد.
شهید رجبعلی برزگر
شهید عینعلی قنبریان
شهید حسین نوریان
شهید اسماعیل مشمولی
شهید عسگری اسماعیلی
شهید علی محمد هادیان

آخرین نظرات
نویسندگان


بسمه تعالی
گنداب فساد
من ماهواره هستم ، بی سود و با زیانم
من دشمنی برای هر پیر و هر جوانم
هم دشمن حجابم ،هم دزد اعتقادم
در یک کلام بنده،گندابی از فسادم
 چون غافلید از من، بر خویشتن ببالم

من را که می شناسید؟ ابزار ابتذالم
با آنکه من شما را ،مسرور و شاد سازم
نسل جوانتان را،بی اعتقاد سازم
هستم سلاح دشمن، نامرئی است تیرم
از مرد و زن حیا را، با یک نگه بگیرم
با من سپاه دشمن ،آید به قلب خانه
زان پس ز دین وایمان، آتش کشد زبانه
هرجا که بنده باشم، آنجا حیا نباشد
بنیان خانواده، با من زهم بپاشد
هرکس خرید من را، بی غیرتش نمودم
ایمان و دین او را ، آهسته من ربودم
در هر کجا که اینک، بازار بنده داغ است
نقش حضور بنده، افزایش طلاق است

********
کانون خانواده ، صد شکر گر که گرم است
گر نیست پس بدانید ، این کارِ جنگ نرم است
باید که بود آگاه، باید بصیرت افزود
تا جنگ نرم دشمن، ما را نکرده نابود
ای عاشق ولایت ، ای جان نثار رهبر
امری نما به معروف، نهیی نما ز منکر
در هر کلام رهبر ، صد ها اشاره باشد
اینک اشاره او "دجالواره " باشد
وقت عمل رسیده،تا کی فقط نظاره؟
از ما به سر دویدن ، از او به یک اشاره
با ماهواره اکنون ،پهن است دام شیطان
از او مباش غافل ،ای شیعه، ای مسلمان
تخریب مهدویت،دستور کار آن است
شد دشمن ولایت ،هر کس دچار آن است
کاری نکوست "زائر"،امحاء ماهواره
در کار خیر هم نیست،حاجت به استخاره
ای دوست "عزم ملی" ،همواره چاره ساز است
بهر نجات "فرهنگ" باب "جهاد" باز است
ما پیرو ولایت، از نسل آفتابیم
تا صبح وصل مهدی(عج) سرباز انقلابیم
چندین هزار لاله، تقدیم یار کردیم
حاشا پس از شهیدان ،بی بند بار گردیم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
بسیجی بی ادعا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی